Archív - soutěžní příspěvek
Ročník: 2017, Kolo: zimní, Téma: Móda, nákupy, záliby
Lékaři od A do Z
Eva Jarošová, věk: 46 let
Milí pojištěnci, požadujete-li informace o našich produktech vyhledejte stránky XY. Tak s tím se snad setkal každý, to není žádná novinka. Tohle ovšem neplatí hledáte-li zubního lékaře. Na to Vám pár kliknutí nestačí, musí se z toho stát "koníček" - Vaše nejúžasnější záliba, která Vás naprosto pohltí a nedovolí Vám věnovat se ničemu jinému. Konečně máme svobodu volby a lékařů na internetu najdete tisíce. Jak najít toho pravého? To je oříšek k rozlousknutí!
Aktéři: Doktoři A, B,C, D, sestra, pacienti
Víte, jak je čekání u zubaře nepříjemné? Co to čtete? Ženu a život. To jste si měla vzít raději román.
Sestra: Vás něco bolí? Žena: Sedmička nahoře. Sestra: Vás taky bolí zub? Mladík: Ne noha!
Sestra: Nebuďte drzý. Mladík: Vypadla mi plomba a jedu příští týden na dovolenou do Chorvatska. Sestra: Jestli Vás to nebolí, tak Vás můžu objednat za dva měsíce, teď na Vás nemám čas, bereme jen bolestivé případy. Kdo je další? Ale Vy k nám nepatříte! Jen akutní případy a pacienty, kteří jsou u nás registrováni.
Žena: Můj lékař je dlouhodobě nemocný a nemocnice za něj nezajistila náhradu.
Sestra: Tak to si řešte na Vaší pojišťovně, my tady od toho nejsme!
Doktor A: Já Vás tedy vezmu, ale ošetřím Vás jen v rámci první pomoci, pak si dojděte ke svému zubnímu lékaři.
Milí čtenáři, to byla jen krátká ukázka skutečného rozhovoru. Ten příběh se možná týká i Vás.
Žena „šla" do pojišťovny, kde ji odkázali na webové stránky jistých institucí, ale žádný z registrujících zubařů ji do evidence nepřijal, prý mají plno a další pacienty nepřibírají. Co s tím? Obtelefonovat nebo osobně „obejít" všechny zubaře v okrese? Ano!
Někteří jednorázově pomohli, někteří se omluvili, že mají mnoho pacientů. A co takhle stomatologické kliniky s placenými službami? To je nápad!
Doktor B: My Vám tady tu endodoncii uděláme, ale bude Vás to stát 6.500,- Kč za jeden zub.
Co ta žena udělala? Využila této služby a měla „spravený" jeden zub. Avšak bolely ji další dva zuby,
které byly ošetřeny „pouze" na pohotovosti .
Doktor C: Krátkodobě Vás mohu ošetřovat, ale pak přecházím pod jiného lékaře.
Doktor D: Nepřeji si, aby Vás k sobě doktor C bral do evidence, o tom rozhoduji já a kromě toho mám dostatek svých pacientů. Dám Vám žádanku do Prahy na stomatologickou kliniku, snad Vám tam pomohou.
Zažili jste takovou situaci? Pokud ano, tak víte, že zde se také objednává „za dva měsíce" . Ceny jsou různé. Například 1.500,-- Kč za ošetření jednoho zubního kanálku. V „šestce" jsou prý čtyři! Tak jestli na to máte dost peněz, tak jste „v suchu" a dál už číst nemusíte.
Ta žena na to „neměla". Absolvovala řadu vyšetření na neurologii z důvodu potíží s trojklanným nervem, „prošla" magnetickou rezonancí /výsledek negativní/, vytrhali jí několik zubů, bolesti však neustoupily. Proč? Protože jí nikdo „nespravil" zuby! Jak je jí teď, to nevím, ale prý se léčí na psychiatrii, bezdůvodně ji bolela hlava.
Aktéři: Doktoři A, B,C, D, sestra, pacienti
Víte, jak je čekání u zubaře nepříjemné? Co to čtete? Ženu a život. To jste si měla vzít raději román.
Sestra: Vás něco bolí? Žena: Sedmička nahoře. Sestra: Vás taky bolí zub? Mladík: Ne noha!
Sestra: Nebuďte drzý. Mladík: Vypadla mi plomba a jedu příští týden na dovolenou do Chorvatska. Sestra: Jestli Vás to nebolí, tak Vás můžu objednat za dva měsíce, teď na Vás nemám čas, bereme jen bolestivé případy. Kdo je další? Ale Vy k nám nepatříte! Jen akutní případy a pacienty, kteří jsou u nás registrováni.
Žena: Můj lékař je dlouhodobě nemocný a nemocnice za něj nezajistila náhradu.
Sestra: Tak to si řešte na Vaší pojišťovně, my tady od toho nejsme!
Doktor A: Já Vás tedy vezmu, ale ošetřím Vás jen v rámci první pomoci, pak si dojděte ke svému zubnímu lékaři.
Milí čtenáři, to byla jen krátká ukázka skutečného rozhovoru. Ten příběh se možná týká i Vás.
Žena „šla" do pojišťovny, kde ji odkázali na webové stránky jistých institucí, ale žádný z registrujících zubařů ji do evidence nepřijal, prý mají plno a další pacienty nepřibírají. Co s tím? Obtelefonovat nebo osobně „obejít" všechny zubaře v okrese? Ano!
Někteří jednorázově pomohli, někteří se omluvili, že mají mnoho pacientů. A co takhle stomatologické kliniky s placenými službami? To je nápad!
Doktor B: My Vám tady tu endodoncii uděláme, ale bude Vás to stát 6.500,- Kč za jeden zub.
Co ta žena udělala? Využila této služby a měla „spravený" jeden zub. Avšak bolely ji další dva zuby,
které byly ošetřeny „pouze" na pohotovosti .
Doktor C: Krátkodobě Vás mohu ošetřovat, ale pak přecházím pod jiného lékaře.
Doktor D: Nepřeji si, aby Vás k sobě doktor C bral do evidence, o tom rozhoduji já a kromě toho mám dostatek svých pacientů. Dám Vám žádanku do Prahy na stomatologickou kliniku, snad Vám tam pomohou.
Zažili jste takovou situaci? Pokud ano, tak víte, že zde se také objednává „za dva měsíce" . Ceny jsou různé. Například 1.500,-- Kč za ošetření jednoho zubního kanálku. V „šestce" jsou prý čtyři! Tak jestli na to máte dost peněz, tak jste „v suchu" a dál už číst nemusíte.
Ta žena na to „neměla". Absolvovala řadu vyšetření na neurologii z důvodu potíží s trojklanným nervem, „prošla" magnetickou rezonancí /výsledek negativní/, vytrhali jí několik zubů, bolesti však neustoupily. Proč? Protože jí nikdo „nespravil" zuby! Jak je jí teď, to nevím, ale prý se léčí na psychiatrii, bezdůvodně ji bolela hlava.